15 år

Nu ska jag vara ego och skriva att....pampampampmapampampampampam, Kag är femton! YAYYAYAYAYAYAYAYAY
11.09 idag blev jag äldre, jihou

Själva grejen att fira, få presenter o så, SKITSAMMA. Det sköna är att jag är femton. okej, straffmyndig, minus. Men det känns alltid så jobbigt när alla andra kompisar får göra massa saker när jag inte får, t.ex. 15-årsfilmer.

Halleluja! Okej, nu blir det gaaaaaanska jobbigt, snart fyller alla 16. Haha, december borde man inte få fylla år i XD

Men snart är det jul och jag städar mitt rum. Var btw det mest ägande paketet någonsin igår på lucia tåget. Oh yeah!!

JAG FÖRLORADE SPLET; IGEN!!!!!!!! Hm, lyckat där .... -.-

falukorv, alltid falukorv

"Jag har en sardin i örat.... eller nej det HAR jag ju inte, men jag kan iaf låtsas att jag har en sardin i örat eftersom jag har en sardin i örat." Hm, spännande citat av mig; ett till
"Falukorv, alltid falukorv", men det skrev jag ku nyssXD

Men jag SKA göra vettigare saker nu, Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0