en deppig dag

Usch, min dag var dålig. Vaknade på fel sida av min familj som skrek ut svar till melodikrysset... de verkar inte noterat att mitt rum är rakt ovanför köket -.-

Sen har jag inte gjort något. Typ installerat ett program och försökt spela green day. Det gick ganska bajsigt. Not boken jag fick igår har nästan bara låtar med helskumma tonarter  som inte alls uppskattas av assar, men det går.

Försökte även teckna vilket också gick bajs... kort summering av dagen. Bajs. Haha, Knarkus har smittat mig med det ordet!

Men jag ahr sådan panik, vill o orkar inte välja gymnasium och snart kommer nationella proven *spy*

och min familj är så... mehmehmeh. Jag tycker om dom JÄTTEMYCKET men känner ofta att jag licksom inte passar in o är ... ja femte hjulet. T.ex. igår. Alla ska dricka glögg, de dricker någon alkolig sak o jag lätt. De sitter  o diskuterar den blablabla.

Jag vill ju inte ha alkoholglögg, men jag känner mig ju ganska utanför när jag inte kan säga något smart i disskutionen.
Det är  mamma och pappa, syrran och killen, och jag. Två par och jag. Fyra vuxna och jag.

Jag känner ofta att jag... nej jag räknas inte lika mycket, vilket känns lite drygt.

Just nu vill jag bara,,, vill bara flyga... bort bort bort och vara en fågel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0