Glitter

Hej alla!

Jag har tillbringat  dagen på Adlesö med syrrans killes familj. Ganska nicigt

Första reflektionen över julen.... Åt vilket håll ska glittret hänga? Detta kanske verkar som en ganska liten detalj i det hela, då har ni inte firat jul i min familj. Varje år är frågan "åt vilket håll hänger glittret?"

Det har varit små lag som tävlat, tjafsat, dragit lott, ändrat... ett år så såg jag till att vi kompromissade, glittret hängde rutigt. Alla var lite halvsura på mig... I år så hängde pappa bara upp det, jag o mamma orkade inte tjafsa. Jag saknade faktiskt kampen om glittret, hur sjukt det än låter. Det är en av få traditioner vi haft!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha, i found it :D

2008-12-27 @ 18:48:07
URL: http://elinut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0