JUUUUUUUL

God jul på er alla !

Jag skulle kunna göra en blogg bara om julen, kan ta några funderingar i mellandagarna. Först måste jag berätta något hemskt, jag är kär.... i en sak!!!

Min gamla mobil var ju... ja alla som sett den vet... nåja em siemens c60 sen årskurs fem. Idag fick jag en ny, tack mammasen och pappsen. Det hemska... jag har aldrig förstått personer som varit beronde av sina mobiler och lekt med de hela tiden, jag tycker om min mobil, men jag vill inte bli mobilnarkoman! Jag vill ju vara mig och att bli helt galet besatt av en dyr, teknisk sak,,,, är inte likt mig. Visst gillar jag tekniska saker men jag VILL INTE bli mobilknarkare. hjälp!!!

Jag fick även ett fint hårspänne, garn, en bok, sen blir det mini jul imorgon med syrran o svåger.

Mamma fick något jag tycker var en jätte bra idé, livsstenar. Jag skrev massa saker som är viktiga för henne på stenar och la i en fin ask. Har gjort liknande sak i mitt rum. Har lagt saker som betyder mycket för mig på en hylla (nej inte alla ankor). Men t-ex- några gammla scoutmärken, några fotografier, min första fiolbok ( och jag tyckte det var svårt), mitt gammla smyckesskrin med en speldosa i etc. När jag tittar på den hyllan vet jag vad jag lever för, gör det ni med när livet känns svårt!!!

Nej detta inlägg är alltför långt. Ska börja gå mot sängen, vi ska till min "svågers" familj imorgon. Sov gott och en riktigt god jul till alla. Kom ihåg att den finaste julklappen är livet och förmågan att älska

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi, jag är mobil knarkare :P Tjohej.

2008-12-28 @ 18:15:44
URL: http://elinut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0