kall hand

svart (nedstämd) Blå (tröööööööött)
Okej, jag mår ju inte dåligt, men *gäsp* orkar liksom inte. BORDE ju göra det siista på engelskan, göra middag, dmasuga mitt rum, ringa några kompisar... men orkar jag det? nä

Jag börjar bli riktigt rädd här. Min vänster hand är varm o gó, högerhanden är helt iskall, likaså mina fötter. Jag har typ problem med min hand.

DÅÅÅÅÅLLLIIIGGGTTTT SSSAAAMMMVVEEETTTEE! Jag har typ inte rört mig ordentligt på en vecka ärligt talat mina vänner, jag märker det. Sjukt va? På EN VECKA kan ett par byxor bli tightare. scary scary

och jag förlorade spelet igen, har jag skrivit ett enda inlägg utan att nämna spelet? Nej tror inte det. Vad är problemet med mig?

Just nu känner jag mig ganska viljelös, vill typ.... nada. (okej, det finns EN sak jag vill...men det är lite svårt att göra, hoppas hoppas snaaaaaart)

Men men, vill skicka en tanke till min kompis, vi sitter i samma stol. VI KAN RESA OSS; VI KAN!! Frågan är, kommer vi lyckas utan att förstöra stolarna? Nej antaglien inte, FAN OCKSÅ

MÅSTE GÖRA ENGELSKAN, ÖKA TAKTEN!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0