Let the whole world know

Blå(trött),
Så, nu vet folk om min blogg, ja några iaf.

Men jag har faktiskt lyckats jobba en del idag, fett bra jag är (Y)

Sitter här o dricker blåbärssoppa, ska försöka räkna ut bästa sättet att åka till Idre,,,, hm detta blir svårt!

detta kommer låta skumt, men min röv sover, mehmehmeh, ytterst obehagligt!

Lider av bloggmania, har läst typ alla tänkbara o otänkbara bloggar idag, har ändå bara några få favoriter!!!
Mariiiiaaaaaaaaaaa, din blogg är (Y)(Y), och jag längtar tills vi har vårat harem av musikaliska engelsmän, men hur ska vi hitta dom? Kan inte skalman ploppa upp dem ur skalet?

Nej mne skärp dig, nu flummar du ur. Ska försöka skriva en låt nu, kommer ju gå bra XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0