mah

Helt galet, hur lyckas skolan alltid lägga allting samtidigt??? INte nice! Hinner knappt skriva detta inlägg efterso m jag borde göra massa annat.... suck!

Men jag kom fram till en sak idag. Mitt liv beter sig som en tvättmaskin, det tycks snurra 24.7. Men just nu har den stannat för ett kort tag, frågan är åt vilket håll det kommer snurra nu. Det jobbigaste är att jag inte vet vad jag vill, då skulle jag kunna pusha på. GAH!!!!

Eller jo jag vet vad jag vill, men hur får jag livet att snurra så?? meh meh meh, varfö inget enkelt?

Måste berätta en rolig sak, min kompis är kär, i en tjej som är kär i honom. Grattis säger jag, har inte sett honom så lycklig någonsin tror jag. Shit, är riktigt glad för hans skull!

Men ahhhhhh, ska hitta på något nyttigt, men som lungnar mig... musikteori kanske?

Hejs svejs från Ms. Panik

Kommentarer
Postat av: maria!

Talar vi om herr bajs? För det är ju bara jättefint! :D

2008-12-11 @ 20:58:05
URL: http://vattenpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0