Usch!!!!!

Okej, ni vet illamåendet, berodde på vinterkräksjukan, yay, precis som om jag har tid med det!! Nu kommer jag hamna efter i skolan, skit!!! Mår ganska okej nu, är trött och yr, kan bero på att de senaste 2 dyngnen har jag ätit en lite portion nudlar och en liten skål potatismos. Håller på att peta i mig vätskeersättning så jag orkar göra potatismos om en stund. Men egentligen borde jag inte klaga, det kommer gå över mycket snabbare för mig om man skulle jämföra med syrran, så, I will survive! Inga problem, detta kommer fixa sig!

Att räkna matte i det här läget är inte bra, kna försöa jobba på engelskan.

Gillar verkligen att vi har en bärbar dator och trådlöst internet, fett bra att kunna sitta i sängen och blogga, me like :D

men nä, jag orkar inte sitta och reflektera över något klokt här idag, vill sooooova och.... nej jag förlorade spelet!!!!

Jag vill verkligen ha en flygande ko.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0