Vad ska man lyssna på?

Okej, jag har kommit fram till att det finns mycket att blogga om, det finns så mycket att tänka på här i livet. Dagens tankar är de tre hjärnorna.

Var en som sa till mig att killar tänker med tre saker (OMD de tänker)
*Hjärnan
*hjärtat
* ehm.... ja ni kan kanske gissa

Har kommit fram till att vi alltid fungerar så (eller byt det sista mot kroppen). T.ex. Ska jag hoppa bungyjump?
Hjärnan säger "nej, det KAN vara farligt", hjärtat säger "jag vill testa", kroppen någonstans mittemellan. Kroppen är nog mest den av de tre "viljeorganen" som påverkas av de andra.

Men jag har lite ett dilemma, min hjärna säger en sak, mitt hjärta en annan, kroppen inga elle båda. Vad ska jag lyssna på? Min mamma säger att man ska lyssna till sitt hjärta, är det alltid så klokt?

och... jag förlorade spelet. lyckat....

Men vid allla flygande kossor, kan ni vara överens!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0