Bandy baj najt, advent och julmarknad

Allting gör ont, och jag kan bara skylla mig själv. För att ta allt i kronologisk ordning

*vaknar
*julmarkand, en dryg människa var där, lämna viksjö scoutkår ifred FFS!!!
* Hem, äta iväg
bandybajnajt

Och jag vet, nice stavning ;P

Menmen , vi hade tre lag, ingen gick vidarre till andra omgångarna, vi suger mohehe, kom hem riktigt tidigt, redan helt två :P

Mötte Auchell och Ellie, roliga människor från träkvista. Matte var också är, kom hit oftare, jag har ingen att  bråka med!!

Och det är första advent, ska adventsstjärna mitt fönster strax. Fick en pensel i mammas kalender, känns som att det blir fortsättning följer.

men jag har pluggat en massa idag, för att vara jag en söndag efter bandy. Fy vad ont det gör mememe. Jag mår illa, hjälp vad beror det på??? Nej jag är INTE gravid!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0