Fem hjul

Jag har tänkt... Globala gymnasiet känns inte helt fel, men då måste jag fasen plugga mera! Skärp dig!!

Jag förlorade spelet, IGEN!!!!!!

Men nu det jag skulle komma till, fem hjul. Att vara femte hjulet är att man inte riktigt passar in, att man är en för mycket liksom. Jag har ofta lyckats hamna i positionen femte hjulet, vilket inte alltid är så kul. Nu när min syrra har flyttat känner jag mig som femte hjulet hemma. T.ex. mamma o pappa blir bjuden på fest, jag kan komma men kommer inte passa in, typ svarta skor i hallen och mina rosa converse. Följer jag inte med kan jag göra något på egen hand. men blir lite utanför deras liv. Det är mamma, pappa och jag, jag är det där efter "och-et". Jag är frustrerad, jag vill inte vara ett jävla reservdäck hela tiden, en som bara hänger med och får hoppa in när det saknas andra. Men självklart är detta inte mammas o pappas fel, men det känns så konstigt utan syrran!!! Jag saknar dig!!!

Men alla andra. människor... JAG ÄR INTE ETT RESERVDÄCK!! Tack min "ångmaskin av trä", för dig räknas jag inte som en reserv!!! (hoppas jag). Jag saknar dig också!!

Men ärligt, har denna blogg några läsare?? Skriv en kommentar så jag vet vem som läser min rappakalja!

Kommentarer
Postat av: maria!

I AM READING, MY FRRRRRIEND!

2008-11-25 @ 22:11:30
URL: http://vattenpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0