Gymnasiemässa, spelet och asscosiationer (STAVNING???)

AHH! Gymnasiemässa med intryck, människor o ljud. Detta i kombination : Trött, var spännande och...
NEJ jag förlorade spelet. Theo förklarade idag spelet. Spelet går ut på att inte tänka på spelet, tänker man på det har man förlorat, alltså, tänk inte på det. När man tänkt på det har man en halvtimma på sig att glömma det. Fy vad jag suger på det, tänker på det hela tiden.

Men vad skrev jag.. just det gymnasium. Just idag om jag skulle välja... Globla,, eller. ÄH JAG VET INTE!!!!!!

Jag och Theo lekte en lek, en börjar med att säga något t.ex. "Spade", då säger nästa vad han/hon tänkte på när han/hon hör "spade" och så ska det sägas ett till ord osv.      Theo säger iaf. Top model, jag säger "ossy osborne" Fattar ni vilken konstig koppling. När jag sagt det inser jag vad jag sagt och börjar asgarva. Ehm ja lyckat, grattis till en normal hjärna.

Tjohej tjoho där flyger en ko, någon som vet hur man gör bloggen mer personligt designat???

Jag förlorade speletigen!!!eller vänta vad är klockan? Puh jag klarade mig, koncentrera dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0