Bloggstil, scouter och klementimer

Dagens färger: Röd (kär), gul (orolig), vit (glad) Lila (förvirrad)

Okej nu är bloggen startad, jag sitter här vid datorn och äter klementin, eller är det en mandarin, vad är skillnaden. Just det kärnorna, min har inga kärnor, är det en klementin då? :S

Det jag skulle skriva var, vad för typ av blogg ska detta bli? En där det typ står "idag var jag i skolan och då åt vi nachos, det var gott", "Min innersta känslor, så här mår jag" eller " Golvmopparnas konung, böj er annars kommer disktrasan". Det får bli som det blir...

Kan börja med stilen "det här har jag gjort idag blogg". Var i skolan, gjorde klart projektet dvs fixade det som mammas rödpenna hade markerat. Blev månadens elev, kul det, min kompis vann också på min nominering, hm sk försöka få med henne på bio nu då.  Månadens elev är typ ett diplom o en biobiljett till 6 elever som fått bra motiverade nomineringar.

Läste att de kanske inte ska kalla åldersgrupperna i scouterna det dom gör utan byta till typ kotte, pionjär och eldare, VARFÖR??? och så vill de byta ut scoutsången, okej raden om "Gud, kung och fosterland" är ju lite fel. SSF ska inte vara uppbundet till någon religon. Ändra den textraden tack men nej nej, ALLT ska bort... Jaja förändringar är bra, men *erkänner* jag är ganska konservativ av mig, skärpning variation är bra!!

Tänkte precis "usch vad kallt det är, nej jag orkar inte hämta en filt", nu insåg jag att jag satt på en.. eller misstolka inte det där nu.

Then all the colors became a beatiful picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0