Lukter

Det luktar olika hos olika människor, det gör det!!

Folk har tyckt attdet luktar körsbär, polkagrisar och vitlök (mamma ;P) hos oss. När jag i helgen besökte ett mysigt hus i torp ( finns det någon som vet var det ligger? Sollebrunn, Alingsås). Jag hade jättemysigt, saknar dig, du betyder jättemycket för mig <33 Hursomhelst tänkte jag faktiskt "här luktar det mysigt, inte för mycket,inte för lite, här kan jag vara länge"

Igår fick jag frågan "hur luktade vårat hus?"

Jag är inte ensam om att tänka på sånt, yay!

Pulkan med Plupp blev rolig, snö<3 våran laxpasta blev fetaägande, ska kanske äta upp den (laxpastan, inte  pulkan)

Så jag undrar återigen, har denna blogg några läsare? Om, har ni listatu ut vem jag är??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0