Lussebullar och pepparkakshus

Igår gjorde Minor värsta ägande peperkaksborgen, självklart blev den lite bränd, bland annat mitt dass
"Fan mitt dass brändes vid!!" "*asg*"
Men, idag bakade jag o Plupp 42 lussebullar, det skulle egentligen bli 80-100 st, Hur små tänkte dom att de skulle bli, riiiiktigt lurigt asså!! :@

Jag är tröööööööööööött och jag inser att jag inte kommer få sova innan jul :/

Men min mamma är verkligen underbar, ja det är hon! Tror ni inte att hon köpt en chokladkalender och gjort paket till typ varannan dag, puss på dig mamma, du lyckas nästan få mig att gilla julen igen <3

Jag ska åka till Idre över nyår med massa typ SMU:are, hjälp vad händer:S XD Men love makes you blind... Nu har du inte bara tagit min synförmåga utan också mitt hjärta..(fy, det lät smörigtXD, men det är sant)

Som lösning på mitt sömnproblem, jag går och lägger mig,,, eller jag är på väg... typ

=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0