MERA SNÖ!!!!!!!!!!

Det har snöat hela dagen, det är typ en decimeter, gissa vad som händer... PULKA!! Snart kommer Plupp hit och då jä.... skiter vi i att vi är fjorton och kastar oss ut i ovädret.

Jag är jätteglad, ja det är jag, några andledningar
*Fick Mvg- på en uppgift i skolan
* Fick ett poäng till på provet, hon hade rättat fel, inge omprov här inte
* SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
*Jag fick en skitkul låt  att spela idag
* Jag har fortfarande endorfinkick efter helgen
*jag kan ta ackord på piano
* Jag kan lösa rubriks kub

Ookej stoooor nördvaning på det där men fatta!! Hur många har inte blivit helt galna på den där rubrik, med Sebbes hjälp är han överlistad. mahaha, allting känns möjligt, jag är tom motiverad att plugga O.o

Livet är vackert ät mera gurka!!

och vissa tycker att det luktar körsbär i vårat hus haha vad luktar det i era??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0