Önskelista

Okej, här har vi årets önskelista....
* Ny mobil, (kan det bli vanligare, men helt seriöst, detta är första gåmgen det är uppe. ni som sett min siemens c60 från femte klass kna väl förstå detta)
*Headset till ny mobil
*webbcamera
* Blåabrevkorgar
*blåa och gula påslakan
* Massa roliga notböcker
* Normaderm nightcreme Vichy (helt undernbar, huden bli helt :*)
* Pengar till vellore (Sätt in pengar till sjukhuset, det behöver det egentligen bättre än mig...)
* Ny pulka, miin gamla älskade rosa börjar spricka, och nej MNA KAN INTE BLI FÖR GAMMAL FÖR ATT ÅKA PULKA!!!
* Idre (redan halvfixad men om jag får åka med är det enough med grejs)
* Ny almanacka, min gammla är skitful!!!
* Ankor!!!!!
* Nya hörlurar
* Nytt liggundrlag

OMG detta är onormalt långt, är du sjuk, ja tror nästan det!!

Nu ska jag sova, puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0