Snögubbe!!!

Min dag var grå, men där satt hon, MARIA!!!!! Efter en mysig bussresa då vi pratade om hönor som dök upp överallt. okej har ni hört om detta, jag ser hönor, överallt! Eller mn hjärna föreställer sig att det sitter hönor, jag ser dem inte  men min hjärna tror att jag ser dom.

Tillbaka till bussresan, Maria såg en kille som hon tyckt var söt, en kille kollade konstigt på mg när jag berättade om hönorna, jag sa att jag kämde mig uttittad, jag och maria pratade om våra framtidsplaner, vi ska nu
*Flytta ihop
*ha runda fönster
*ha en fönstersmyg
*ha katter som har namn som inte kallas slampan
*Forska fram enn nyttig choklad
* Ha ett harem i musikaliska engelsmän runt om oss som gillar te, toast och muffins

Men iaf så gjorde vi en snögubbe, det skulle bli Homer, men det blev en jordglob, homer igen, sen slängde sig maria på den (kolla bildarkivet haha :P)

Men nu töar snön bort, nooooo!

fortfarande har jag typ tre tomma dagar innan jul, ahhh, give me time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0