Mandolin eller kamera???

Jag hatar att fatta stora beslut! Nu är frågan; Mandolin eller kamera? Jag har sparat pengar till en ny kamera men nu är jag toksugen på en mandolin. Inte ens min goda fruktdrink här bredvid hjälper mig att bestämma mig, det brukar vara ett bra recept men tydligen inte idag. Jag har ju en kamera, men den suger lite ibland. Men kommer jag att spela på mandolinen? Jag kan ju huvudsakligen spela men jag kan inte ta "Ackord"  eller göra trembolo (det lär jag mig) men sådanna saker. Även om jag skulle hinna ta mandolin lektioner tror jag inte att järfälla kulturskola erbjuder det, kan ju självklart finnas på andra ställen.... men jag kommer ju inte att hinna. Men kamera.... vilken kamera skulle jag köpa då, är frågan. Vill faktiskt inte ha en D40/60/80 därför att de är så stora och jag har ite behov av en SÅ bra kamera. Men frågan är, vad ska jag köpa då?

Nej ska ta och kolla upp priser på en mandolin nu. Har faktiskt kanske ett tillfälligt extra jobb, YES YES YES!

Kommentarer
Postat av: sofia OFC

du köper en mandolin NU

du har ju en bra kamera

så, alltså : köp dim mandolin NUNNUNUNUUUUUUUU

2009-04-28 @ 08:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0