Preliminärintagningsbesked

Lyssna först på det ordet, snacka om långt och svårt. Okej men nu ska jag vara seriös.... med en stor lakrits i munnen ska jag nu berätta...

Jag låg 10 p över gränsen för s´p global på globala, precis på medianen
Jag låg hela 62 p över gränsen för sp spets global på Globala och 27 p över medianen. Jag fick 18/20 på intervjun = 72/80 Det känns kanon! Så otroligt wunderbart!

övriga linjer jag sökt till kom jag också in på. Det känns KANON det här. Självklart får jag hoppas att jag höjer mig i lika många ämnen eller fler som alla andra. Som det verkar nu kommer jag definitivt in på globala på någon linje.

Allt detta i kombination med att engelskan nästan är klar , jag har choklad och solen skiner gör mig på superkanonhumör. Jag ska sätta mig i solen och läsa.

Puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0