Snilleblixt

Människor får snilleblixtar vid olika tillfällen. Jag har en förmåga att alltid få sånna där kanon-pang-hej-jättebra-super idéer när jag är själv. Duschen är ett klassikst exempel, så även toan, precis innan jag ska somna, på bussen etc. Irriterande. När jag får sådana idéer vill jag berätta för välrden.

Men en utav de mest irriterande sakerna jag varit med om var när jag satt på ett sj-tåg. Jag satt och lekte med min kub och så vips hade jag löst den, utan fusklapp. Jag sitter där och typ tittar mig omkring. Ingen har sett det. Den där kuben höll på att gå mig på nerverna för att det alltid blev fel. Sen när jag klarade den såg ingen. Moment of a lifetime. Super.

Imorgon får vi besked om preliminärintagningen. IHHHH. Landets alla 93:or håller andan. Hoppas inte alla andas ut samtidigt bara!

det är bara 34 skoldagar kvar tills sommarlover :D det är typ inget. Läskigt, läskigt. Var tar tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0