Projekt: ankor bakom glas

Tanken var att jag skulle klippa mig idag men tydligen jobbar inte den frisören jag vill ha förrän nästa vecka. Typiskt.

Projekt ankor bakom glas är krångligare än förväntat. Tanken var först att jag skulle köpa till glasdörrar till bokhyllan så mina 153 kvackar skulle bo där. Problemet var att min bokhylla var en gammal modell av BILLY, så glasdörrarna passade inte. Därför behövde vi köpa en ny bokhylla också. Jobbigt. Nya bokhyllan är på plats, men e ftersom dörrarna inte är fast än kan jag inte sätta in hyllor och därmed inga ankor. Mitt rum är kort sagt överbelamrat med saker övrallt, kom knappt fram till sängen igår.

För att minska detta kaos ska jag rensa ut lite skit. Kommer nog dö på kuppen eftersom mitt rum har en tendens att bli en bastu vid den här tiden soliga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0