September är... sne???

Ibland funderar jag. Jag var helt övertygad om att det var den första idag. Helt bombis. När alla igår försökte övertyga mig om att jag hade fel trodde jag att det stod fel i min almanacka. Jag fick panik, det skulle ju betyda att alla dagar resten av året skulle vara "fel", en dag förskjuten. Jag fick för mig att jag skulle köpa en ny almanacka och när jag skulle jag hinna med det. När jag kom hem insåg jag ju faktiskt att jag sett fel.

Mitt september är en dag sne. Flera saker jag trott varit vissa dagar är på andra dagar. Typ. Men, woho, jag fick ju en extra dag jag inte var beredd på. Titta vad bra. Inte för att jag kommer göra något extra med dagen, eftersom jag redan visste att det är måndag idag. eller, visst är det? :s


Kommentarer
Postat av: Matilda - kampen ur en fobi

En dag extra är ju alltid bra :) Själv trodde jag att augusti hade 30 dagar så jag blev förvånad när jag vaknade i morse och insåg att augusti hade en dag till.

2009-08-31 @ 17:49:24
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0