<3evaka o alla <3ans dag

Hjärtevakan var SKITKUL!!!

Allting gick kanske inte som enligt planerna. Auchell, du hade ju inte med dig köttfärssås utan bara kryddor, vi fick inte se dig i rosa och jag kunde inte köpa dig på ungkarlsaktiuonen,( Hade den där tjejen roligt eller?:p). Do'h. Hoppas inte dina köpare blev arg för att du rymde sen!

Men Ante..... Du ska dööööööööö. Eller ja lite granna iaf. Vi alla kunde förutspå detta men var det nödvändiigt att sms:a min syrra mitt i natten? Hämd!!

För alla som inte var med; Det var JÄTTEKUL! Vi gjorde.... inget speciellt. Typ pratade med folk och spelade lite guitar hero och lekte fotleken ute klockan tre på natten under såpbubblor i månskenet. Sov nog längst, typ tre timmar inklämd på en soffa, (hoppas jag inte puttade ut  Auchell, jag kan vara lite jobbig när jag sover. Förlåt!!!) Tog igen lite till nyss, är ganska pigg nu.

Det jag skulle säga, alla hjärtans dag; Jag är ju egentligen lite emot det. Det handlar ju mer och mer om att man ska köpa saker och konsumera. En annan sak, jag lider med alla singlar.  Det är ju inte kul att se allt detta då. Men den här alla hjärtans är den bästa på 15 år ^^

Fredag den trettonde var galet bra. Inte alls hemsk på något sätt, trevlig skoldag, wundermysig kväll.
Puss på alla och ha en underbar alla hjärtans dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0