Måste bara säga att...

Måste bara säga att.....
*Hon som SUGER på algerbra, hon som matteboken garvar åt, hon som är pinsamt dålig på det. Hon, vet ni, hon fick Mvg på matteprovet. Hon som inte lyckats på några andra områden utan alltid har varit ETT poäng ifrån Mvg, hon lyckades, på ALGEBRAN!!!
* Hon som fick Mvg på provet ska baka muffins eftersom hon lovade läraren dte om hon fick Mvg.
* Hon som precis förlorade spelet (d'oh) har skrivit hela sex sidor på sin historia.
* Historian blir/kan bli bra
* Jag har sjukligt ont i nacken.
* Jag skriver i första person igen
* Jag är hungrig
* Jag vill ha fredag <333333
* Jag måste damsuga
* Jag ska stänga ner datorn nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0