PINSAMT

Usch vad pinsamt. Jag var precis på bussen, den var helt smockad. Jag hade en massa grejor och fiolen på ryggen, däför börjar jag krångla av mig den så ingen blir knockad i nyllet. Precis då stannar bussen tvärt och jag flyger omkull, rakt på en söt kille och armbågar honom i magen. Inte baara vingla till och peta lite på honom utan verkligen TRILLAR. Ett litet förlåt mummlade jag väl, ( vill inte veta nyansen i mitt ansikte). Skills på mig, usch vad lyckat. Men så länge han inte gjorde illa sig så har han väl något att skratta åt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, men sånt händer.

Men vi skulle gå på bussen så körde den bara iväg!!

Jävla busschaufför!!!

2009-02-02 @ 16:56:37
URL: http://elinut.blogg.se/
Postat av: kajsa

hahaha, det har du inte berättat :P

2009-02-03 @ 16:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0