SNOW

Oh MY DUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ni vet säkert om mitt beroende av låten snow av rhcp? Gissa vem som kan spela riffet till den???? På fiol???
JAG!!!!!!!!!!! Hittade en beskrivning på youtube till piano hur man spelar den, sen var det bara att konvertera till fiol och vips, jag kan det! Jag är typ helt yberhyper blurp!!!!

Men kan lika gärna passa på att berätta att vi hade det mysigt med seniorlagets filmkväll (såg bara en och enhalv film, somnade i andra) men mysigt var det. är ju ommålning av vår lilla stuga, några stannade kvar och målade lite. Övervåningen går knappt att känna igen, det blir en otrolig stor skillnad.

MAKETA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0