Fredag

Det är fredaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!

äsch jag fattar inte att folk har tid att sitta och dega vid  datorn varenda dag. nu har jag ju inte skrivit ett inlägg på typ en vecka. Mitt  liv är som en sardinask, knökfullt

Mammor brukar säga kloka saker, här kommer en som min brukar säga " Du tar upp mitt hjärta till 100% men det gör din syster ochså. Båda har 100 % och ändå får jag plats med flera!". Så att säga att mitt liv är fullt, då menar jag inte på människor, man kan aldrig älska för många.. eller jo kanske men det är svårt. Det jag menar är att jag gör för mycket, jag älskar livet för mycket för att sitta här och skriva massa saker varje dag.

Men det är jätteskönt att bara sitta här och skriva vad som faller mig in när jag gnager på mitt lilla äpple. Äppelskruttar har något....de är vackra men ändå deprimerande. Hur mår jag egentligen?? Jag är galet kall som vanligt, varför fick jag is i mina ådror? Jag fryser av att peta på mig själv haha.

Jag gillar mina kylskåpsmagneter, här kommer lite kylskåpspoesi:

*En kall regndroppe är som död kälek
*Hos henne lyser aldrig stjärnor för där stannar ingen
*På natten drömmer alla om regnbågen.
*Tillsammans glömmer vi tårar i en evighet.


Jag är så galet fascinerad av ord, jag har läst ord som är så vackra att de nästan gör ont. Boris Pasternack<3 haha en gammal ryss, men han är så galet duktig. Det var han som skrev Doktor Zhjivago. Nej men ord.. det blir dagens hiss. Dagens diss blir... Det femte hjulet.. igen...:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0