jag är en seeeeg deeeeeeeeeeeeeeg

Helt galet vad seeeeeeeeeeeeeg jag blir av lov!

Egentligen har jag haft saker att göra, har jag gjort det? Nej    Varför har jag inte sytt en hängselkljol? Bra fråga

Lovet har bara segat vidare. I  förr går var det nog.... åkte jag och Maria tunnelbana, varför? Vi ville det och vi hade tråkigt. Jag gillar ju verkligen tunnelbanor, det äger pendeltåg.

Vet ni vad som är skitkul? att titta på folks huvuden när man sitter på/tåg/buss tbana, allas huvuden gungar i takt, det ser fett med lattjo ut ^^

Min räddning detta lov har varit min fiol, har spelat galet mycket i brist på annat, vilket är ganska bra.

Jag fick en massa noter av  ina grannar, nice tänkte jag.... Det visade sig vara operanoter med text på tyska  till en massa konstiga saker man aldrig har hört om, ko typ. Så vad ska jag göra med 10-15 kg operanoter???

Oj oj, klockan tickar, jag har ju fortfarande pyamas, galet bra. Funderade på en promenad, sedan visade sig attt det var minus 10. Jag kan ju iaf börja med attt borsta tänderna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0