Pulka

Igår snöade det en del, YES YES YES
 
Jag, de galna tjejerna från skolan och Theo trotsade våran ålder och vi bestämde tid och plats för pulkaåkningen. Jag och Theo skulle ta samma buss men när jag stod där på busshållsplatsen med min rosa pulka insåg jag att se cool ut med en rosa pulka går inte. Alla människor tittade på mig, det var så absurt att jag nästan började garva. Då blev det bara ännu mera pinsamt, jag stod och fnissade för mig själv på en busshållsplats. Lyckat

Men Theo är överens med mig, man kan inte se cool ut med en rosa pulka, speciellt inte om man har täckbyxor!
Frågan är, gör det något? Svar: NEJ!!! Jo möjligtvis Fjällman men han är ju... Ja Fjällman

Vi hade skitkul i backen, drack lite choklad jag hade med, åkte tåg och garvade skiten ur oss :D Så man måste inte alltid se cool ut, jag hade kul med min rosa pulka och mina vänner.

Idag har nästan all snö slaskat bort. Very sad:(  men vi njöt av snön när den varade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0