Semlor och mycket grejor

Nu ger jag upp. Lyckades tillslut komma en A4 längre. Mitt arbete är just nu på sju eller åtta sidor, ändå känner jag mig inte ens halvklar. Haha, stackars lärare som måste ta sig igenom detta. Fast de får ju faktiskt skylla sig själva...

Jag lyckades faktiskt överlista scannern och kopiera en hel massa noter. Vissa kopior blev allt annat än bra men om jag orkar kan jag skriva in dom i notepad och på så sätt ha dem på datorn. Det lär antagligen inte hända eftersom det tar mycket tid och jag är lat.

Häromdagen suktade jag efter semlor. Nu ska jag snart över till Plupp och möta Maria och Chickamela för att frossa i lite hambakade semlor, blir trevligt och gott.

Det är galet trångt här hemma. Syrran kom hem igår med hela inredningen från sin gamla bostad. Kom nästan inte in i duschen i morse för att det stod en säng ivägen. Lite skönt att skithögen är hemma men det är faktiskt ganska trångt här. Vi ska äta om en halvtimma och gud vet hur alla fem ( Min "svåger" är här också) ska få plats vid boret. Det står massa saker runt bordet så två eller tre av stolarna går inte att dra ut. Jaja, har mitt rum iaf. Jag är så glad över tt jag inte måste dela rum med min syster. INte för att jag avskyr henne men ni vet... Det är så skönt att ha några m2 att bestämma över helt själv.

Nu rymmer jag till mitt rum, huset är fullt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0