Härliga liv

Härliga liv, härliga sommar. Det är egentligen lite för varmt för mig, fast för mig är det ALLTID för varmt eller kallt. Suck.

Jag har faktiskt badat fyra gånger till, woho. Vattnet är jättevarmt. Smultronen har även börjat att titta fram. Sommar<333

I måndags var alla 93:or på spänn i hela landet. Jag är jätteglad, för jag och de 93:or som betyder mycket för mig har kommit in på sina gymnasium. Det känns så kanon. Jag längtar så INTE tillbaka till nian, usch. Jag längtar ju inte heller tillbaka till allt plugg, men det känns uthärdligt.

Det hände en sjuk sak igår, och en tragisk. Vi börjar med en tragiska.... Det landade en helikopter på vår vändplan, vilket är lite skumt. Visde sig vara en tvååring som druckigt tändvätska. Hemskt. hoppas han blir bra.

Nu till det smått sjuka. Jag och mamma var på väg hem och stannade till för att prata med grannarna som var på sin baksida. En stund senare knackar det på dörren och där står min granne och förklarar att ena sonens kompis (som satt på deras baksida) ville ha min msn men vågade inte fråga. Jag skrev ner den och sa något i stil med "visst blir han lyckligare av det". När jag stängt dörren drabbades jag av akuta fnissattacker. Hihi. Vissa människor är ju för roliga.



Tusenstjärnor i gräsmattan. Älskar de blommorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0