Hissa och dissa

Idag ska jag hissa och dissa

Hissa:
*  Hittade en massa smulton idag
* Jag är inspirerad och vill teckna, måla, spela, sticka och skriva
* Jagläser en bra bok
* Lavendeln har slagit ut och det kryllar av söta humlor
* det växer en massa blåklockor i fårhagen
* Vi har vaniljsås hemma

Dissa
* Jag råkade trampa på en snäcka idag
* Ibland får jag ont i magen utan andledning
* Sommarlovet går för snabbt
* Det är dammigt här
* sj har en stödgrupp för tågchaffuörer som har kört när någon hoppat framför


Kommentarer
Postat av: Maja

precis. Go ljudlösa godispåsar och popcorn. Och i påsarna tillåts man bara ha sånthär ljudlöst icke-smackigt godis typ som marsmallows :) Detta kan bli en sensation.

Varför är det dissa stödgrupp åt tågchaufförer? Sånt är nödvändigt (!)

2009-07-06 @ 12:00:11
URL: http://anyway.blogg.se/
Postat av: Erika

Det jag menade med stödgruppen är att det är tragiskt att en sådan grupp behöver finnas, för den behövas ju!

2009-07-06 @ 17:48:08
URL: http://tusenfarger.blogg.se/
Postat av: Carl

Kan säga att man själv skulle behöva stödgruppen när man befunnit sig på perrongen där en person ligger utspridd på 80 meter under ett tåg.

2009-07-17 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0