Min mamma

Min mamma är stört oteknisk, hon klarar inte av att bränna bilder till en skiva. En stående ovation ska hon ändå ha för att hon lyckades slå på tv:n häromdagen. Jag blev uppriktigt förvånad.

Även fast hon är stört oteknisk, jobbigt pratglad på mornar och är allmänt jobbig som morsor brukr vara, är hon ändå bäst. Vi kanske inte kan prata om PRECIS allt, men snudd på. Hon förstår mig och hjälper mig med massor. Inte minst att reda ut mina tankar och hur man blir en bättre människa (jag gör ju som hon säger, inte som hon gör). Jag vet att hon alltid finns där.

De flesta kommer och går, men mammor består. Iallafall min


Kommentarer
Postat av: phiie

jo röd är snygg :)

2009-07-05 @ 17:40:58
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0