Stan

Woho jag fick tag på allt i stan. allt och allt men köpte bältet och nya strängar. Upptäckte häromdagen att det lät förjävligt när jag spelade. Först trodde jag att jag bara hade en dålig fioldag, sånt händer ju. Men efter många dåliga speldagar insåg jag att det är hög tid för strängbyte. Framförallt en, men även två andra, är liksom platta på ovansidan. Nu när jag tänker på det har tre av dem suttit där i.... 2,5 år. Dags att byta. Min farmor och farfar kommer på måndag, ska be farmor att hjälpa mig. Stämskruvarna är så förbaskade svåra att klämma in när man väl tagit ut dem.

Gjorde ett fynd, hittade en begangnad skiva med Apocalytptica för 99 sek idag och då ingick en Dvd med några livespelningar. Lycka, lycka!!!

Secondhandaffärer är ju bara bäst, mm, man hittar så gamla, fula och coola saker till låga priser. Jag älskar även lagerhaus. Guuuud vad mycket ankor de har. Duschdraperi, badrumsmatta, tvålpump, glas, muggar, tandborstshållare, dekaler till kakel, tofflor, ljusslinga, gem, ögonmask, massageborste och det senaste, EN jätte anka i plysch. För 450 :'(  Den var helt UNDERBAR: Jag vill ha ett presentkort på lagerhaus när jag fyller år.

Idag var jag faktiskt jätteduktig, jag köpte situation sthlm. Jag tänker ju jämt att jag ska köpa den men det blir liksom aldrig av, men idag så tog jag tag i saken. Situation sthlm är jättebra (inte själva tidningen). Istället för att tigga visar de arbetslösa/hemlösa att de verkligen försöker göra något åt sitt liv. Därför, allihopa, köp situation sthlm och uppmuntra de som försöker.

Nu är jag så så jävla inspirerad, jag ska skriva. TJOHO, min inspiration är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: jasmine

sv; haha :D vi ska baka en ny ikväll ;)

2009-07-04 @ 17:55:10
URL: http://jjbberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0