Flummig handling

Jag måste ha varit med om den flummigaste handlingen i hela mitt liv. En trött, flummig Ika och något bakis, trött, flummig Carl är den mest ofokuserade kombon ever. men efter mycket om och men fick vi ihop maten. Vi åkte kundvagn och pratade om soppor. Ganska konstig var allting egentligen.

Imorgon åker jag till Vässarö för att fira midsommar. Riktigt nice ska det bli.

Fick en väldigt trevlig överraskning idag. Min svåger trillade in 10 minuter och med sig hade han min favoritälskling. Trevlig överraskning.

Ska ta och läsa lite och be väderguden om fint väder.


Tog bilden på cityhajken, gillar't

Dur och moll mumintroll!

Kommentarer
Postat av: Emma-Gill<3

jag har kommit nästan halvägs i boken och saker har hänt men de är nu allt de värsta börja hända som men jo jo den är bra <3

2009-06-18 @ 10:45:12
URL: http://emmagill.blogg.se/
Postat av: eliiiinnn

Nej, det ligger ju en bit från jakan. Men det betyder ju inte att jag ska tappa kontakten med er. Vi kommer ju fortfarande ha våra filmkvällar och vi kan ju alltid hitta på något utanför skolan? :D

2009-06-18 @ 15:25:33
URL: http://elinut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0