Min choklad är instängd & bra lärare

Vissa lärare är bara så bäst. Jag var så jävla trött i morse, sen var det idrottsdag med regn. Kul. Inte!! Av någon andledning är jag bara SÅ trött på mornarna, inte sådär trött som man alltid är utan "jag kommer inte upp trött". Min lärare tittade konstigt på mig och frågade hur jag mådde. Sa att jag var så trött att jag höll på att somna "Du ser ut som ett spöke, vad är det med dig? Åk hem och sov, du gillar ändå inte friidrott". Sagt och gjort, väl hemma sov jag tre och en halv timma till. Nu mår jag jättebra. förutom ...

Jag hade gjort varm choklad imorse och hällt den i en termos. Det stora problemet är att locket har fastnat. Jag har typ två koppar varm choklad men kommer inte åt den. Jag har försökt ctill och från hela dagen- jag kommer inte åt min choklad. Det jobbiga är att vi har typ en halv deciliter mjölk och den är planerad till en kopp te, så ingen choklad här. Hoppas min pappa kommer hem snart och känner sig stark, annars har jag allvarliga problem. Eller nej egentligen inte, men när problem handlar om choklad så känns det alltid mycket större.

Nu ska jag sortera bilder. TJOHO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0