Sova

Detta sommarlov är det mest efterlängtade ever! Jag har farit runt som en tok i ett år och jag har funderat "hur fasen ORKAR jag?". Kan säga att nu är jag så trött så jag skulle kunna somna överallt närsomhelst. I måndags/ söndags när matteprovet var klart, graderingen graderad och skolbalen över insåg jag att jag är jättetrött. Orkar liksom ingenting, hela veckan har jag typ suttit och läst eller kollat på tv efter skolan. Okej, jag har slökollat på tv!!!! Jag tittade tom på sex and the citty! Det är höjden av trötthet. Men men, en vecka till i skolan, sedan är det sommarlov. Jag ska bara göra klrt mitt syslöjdsarbete ( som jag verkligen har ansträngt mig med men kommer antagligen inte höja mig eftersom minlärare är så konservativ)

SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kinesisktkörsbärsträd, härligt somrig ( och lite oskarp)bild


Kommentarer
Postat av: mikkan

haha okej ;)

2009-06-06 @ 15:50:15
URL: http://mikkakela.blogg.se/
Postat av: alex

hejsanhejsan ;)

tack för din söta kommentar, vet jag möjligtvist vem du är?

hittade inga bilder! :)

2009-06-06 @ 19:32:37
URL: http://baralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0