Lov, avslutning, betyg, tidsskriftssamlare.... ja typ det mesta. eller nåt.

Oj oj vilken social helg. Jag har umgåtts med en massa folk, nice. Men nu ska jag berätta något helt jävla otroligt. I fredags när jag fick kuvertet med mina betyg insåg jag att... Jag har 320 poäng. 320 POÄNG!!!!!!!!!!! Vilket är helt galet galet. Jag trodde inte det men man bugar, bockar och tackar. Men i ett ämne så hade jag Vg, gissa...... Självklart, idrott. Men mest stolt av allt är jag över matten, gud vad jag har räknat jävla ekvationer. Men I did it. WOHO. Så nu kommer jag in på globala och det är sommarlov. Skulle det vara bättre väder skulle tillvaron vara 100% perfekt, vilket känns något läskigt.

Jag grät nästan inte på skolavslutningen. Jag är så pepp på att börja gymnasiet. Men vist kommer jag sakna folket och inte minst vissa av lärarna. Men det var dags för miljöbyte, det ä bra ibland.

Idag har jag bakat 8 limpor bröd, ambisiöst, verkligen. men varför inte? En sak som är lite läskigt; Jag har köpt nya tidsskriftsamlare för att mina gamla var så skabbiga. När jag ändå flyttade över en massa papper slängde jag typ en halv kasse sådär med BARA skit. När alla nya, fräscha tidsskriftsamlare (jävla långt ord) var på plats insåg jag att.... Det fanns ett hål. Tillräckligt stor för en till. De måste innan ha varit så överfulla så att sidorna tänjts ut. Eller så var de nya smalare. Skumt var det, men också väldigt bra.

Maria har hjälpt mig att vara duktig, sorterade ut en kasse med kläder. Har insett att jag äger snuskigt mycket kläder, helt insane faktiskt.

Alltid falukorv!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0