Tjej och killkompisar

Jag känner nog flera tjejer. Men RIKTIGA vänner, då är det nog fler killar än tjejer. Varför? För att jag är så JÄVLA trött på tjejers stil. Vi snackar skit, vi är falska, vi försöker trycka ner varandra.

Killar är oftast mer raka och det är inte lika mycket spel emellan personer. Ogillar två killar varandra vet de det. Men tjejer. Vi kramas och säger "åh vad kul att se dig" och snackar sedan skit om samma person fem minuter senare. Även om alla vet att A och B inte kommer överens låtsas de vara bästa vänner när de träffas. Det är så sjukt!

Självklart ska man inte gå omkring och vara otrevlig rakt upp i andras ansikten, men man behöver inte överdriva åt andra hållet.

Men det finns underbara tjejer också. Sånna man kan göra chokladbollsglass med, sånna man kan lägga sig på en klippa med och bara vara, sånna man träffar och pratar minnen tills man kiknar.

Jag borde inte bry mig, jag borde inte. Ändå svider det. Att fler tjejer än man tror är så jävla falska. Jag borde inte kasta pärlor åt svin. Ändå gör idioten i mig det.....

Kommentarer
Postat av: mmmaria

8) <3 PUSS!

2009-06-29 @ 16:07:43
URL: http://vattenpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0