Midsommar

Woho gott folk, jag lever. Jag hade det jättemysigt på vässarö under midsommar. Fotade inte så mycket eftersom det regnade till och från och jag hade små fickor, men någon bild har jag nog att bjuda på.




Tog bilden sista dagen när vi var och kollade på soluppgången. Vi hade jättekul, har gjort en massa kul bla dansat spuare dance (Det vill jag börja på om jag får tid. SÅ kul), klätrat på backar, bastat och socialat. En riktigt lyckad midsommar.

Igår gjorde jag och Maria glass efter en sväng till kista. om ni får chansen, ät saffransglass. Det är SÅ gott. MM. Chokladbollsglass (som vi gjorde på kvällen hos henne) är också gott.

Har även kommit fram till att jag älskar att kolla på babykläder. Scary, scary.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0