Ett styck brev klart

Så. Nu är brevet klart (som man skickar in om man söker till spaetsutbildningen). Det blev kanon, tycker jag.

Men jag kommer förhoppningsvis in på vanliga sam på globala. Min No- lärare sa idag att hon "hade fått vissa klagomål på en viss Erikas projekt eftersom det innehöll så många analyser så det blev svårt att omdöma. ni skulle ha en". Vad säger man? "jag hade tråkigt..." Hon sa även att jag "har en naturlig fallenhet för NO", så får jag inte MVG blir jag lite besviken. Min spanska lärare hade tydligen också någon ambition att se mig gå ut med MVG i spanska. Es possible pero no creo. Mi deletreo es muy mal pero tengo un vocabulario bastante grande. Comprendes? Haha. Eller som man skriver på spanska, JAJA! Voy a ir en una hora. Tengo que hacer somos cosas. Hasta luego.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0