GLOBALA

måste skriva detta, sen SKA jag plugga!

Vet ni hur många som sökt till spets på globala? Det finns 33 sökande till 30 platser =  ungefär 91% chans att komma in. Vilket är mycket större än väntat. Jag trodde att flera hundra skulle söka, annars skulle jag nog inte ha vågat. Men vilken flopp för skolministerna lltså. Trots alla skriverier har inte ens hälften av landets alla spetsutbildningar uppfyllts.

EPIC FAIL

och jag tror verkligen jag kommer få Mvg i No. På senaste projektet fick jag MVG.

vänta... en till sak, fick MVG på engelska nationella. YES! Var jätteosäker men fy 17, I did it. Nu är det iof två delar kvar.

okej. Burka. arhument.... nu fasen ska jag plugga (skrev det för fem minuters en också... suck på mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0