men.... fan

Jag var så GALET glad man nu är jag lite smått irriterad. Inget speciellt bara lita allmänt... MORR. Men EGENTLIGEN är världen vacker, det är fredag imorgon och jag lyssnar på imperiet. Så varför är jag inte sådär WOHO som jag har varit de två senaste dagarna. Borde ju vara helt uppblandmolenjagsvävardetärfredagimorgon men nej nu känner jag mig som en skål med flera dagar för gammal soppa. Vad trött jag blir på mig själv.
 
Men allt är inte bara mitt fel... Förut var jag irriterad, nu är jag sårad och arg!!! Riktigt arg! jag borde bara "jaha ko?" men fan också, jag bryr mig och är så jävla förbannad. kommer jag göra någonting åt min ilska mer än att skriva "jag är arg" här? Nej antagligen inte eftersom jag inte vill såra folk. Nu blev jag arg på mig också. Gud vad skönt det ska bli att börja gymnasiet. Verkligen. Nu behöver jag omgivningsbyte.

Ger upp med att vara arg, går och lägger mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0