Projektet nästan klart

Shit vad bra detta känns!

Imorse när jag vaknade tänkte jag "AHHHH! projektet kommer aldrig bli klart. kommer sitta uppe hela natten. Eller så kommer jag vara helt ofokuserad"

Gissa vad? ska maila bildspelet till stefan nu. Fixa klart ena bilden och skriva ut, sen är jag klar nannnanana.

Men usch drömde massa skumt inatt, bl a att jag åkte ruschkana i en jättegurka, blev förfandlad till en mus och en otroligt otrevlig sak. Min dröm blev en mardröm, vaknade vid 5.15 och var alldeles varm med tårar i ögonen. Jag var tvungen att tänka "det var bara en dröm" några gånger innan jag vågade somna om. Usch, jag HATAR mardrömmar. Att man inte kan få lugn och ro på natten ens.

TVÅLELUJA det är fredag imorgon!

Ska fixa det sista på projektet.

ALLTID FALUKORV

BTW behöver falukorv bara innehålla 40 % kött. Resten är vatten och tillsatser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0