TVÅLELUJA

Här sitter jag och njuter av mitt choklad/mint lypsyl, tack Plupp, är helt underbart! Har drygt nog ont i halsen, annars skulle jag nog hoppat omkring och misshandlat folket men min hals sa "NEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ"
 
Måste vara frisk på fredag, skulle vara så jäkla typiskt om jag blir sjuk nu så man inte kan umgås min favvo, paranoida knäppis <333.

Har ni förrsten tänk på hur många osexiga ord det finns; Svinkoppor (fniss, förlåt, förlåt, förlåt. men ändå, fniss)vårdnadstvist, hemorojder, protokollreglering, korv.... Nu menar jag inte själva betydelsen utan bara själva orden ,lyssna på dem? Osexiga som fan. fast det förstås, finns det sexiga ord? Kompass, silhuett och blå är ganska sexiga ord, tror jag. eller dte beror på hur man definerar det hela.

En annan sak ( varför pratade vi om det????) kan soppor vara vackra? vi var på helt olika sidor i debatten men jag vann när jag nämnde min visningsbild på msn. Och man KAN skapa konst med en Erika och marinad, man gör ett marinadavtryck på väggen hel enkelt. Undrar hur det känns att marineras? Haha, (eller "jaja" om jag pratade spanska) jag kan verklign vara flummig ibland. VERKLIGEN! Det måste vara ganska skillat att lyckas skrämma sig själv genom min flummighet.

http://www.youtube.com/watch?v=GRcYa_XOMWM
 Var är tvålen syster? Lyssna vid 1,48 speciellt, TvÅLELUJA!!!! Och när ni ändå nördar ruunt på youtube, Sök på hej hej hemskt mycket hej, Ich löv!

Puss och kram skumbanan ska leka med Mats (das keyboard)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0