Vitlök, citat och innehåll

Tur att jag är ensam, känner att jag verkligen STINKER vitlök. Jag älskar mammas tzatsiki men puh så mysigt ma  luktar sen. Vill ni vet något onödigt? När man ätit vitlök tror man att det blir bättre efter en stund, det är inte sant. Anledningen att man inte känner dte själv är att luktsinnet försämras av vitlök så tyvär, du luktar fortfarande fast du inte vet det!

Måste bara skriva några citat...
"Jag har inte sett den här filmen sen jag såg den" (mamma)
"Min sovsäck är full av massa saker- Vaddå?- Typ en massa Erik" (Erik)
"du är jättesnäll-om man jämför med Hitler"
"vad hette Hitler i efternamn?"
"spelar roll om man får en snöboll i ögat, den smälter ju ändå sen"

Men människor är ju för sköna, jag skulle kunna göra en blogg om bara massa människors citat.

Nu ska jag skrämma er:
*Det enda hallon som finns i hallonsoda är arom av hallon och det stod näst sist. Det finns däremot 0.5% flädersaft i

* Maria sa att i vissa köpta guccamole finns det bara 1,5% avocado!!!!
*i Icas läsk som heter Apelsin innehåller det bara 1% juice från koncentrat av apelsin

Så frågan är, vad fan äter vi egentligen, ingenting är vad det verkar. Vart är vägen på väg? Jag undrar, jag undrar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att jag gillar vitlök då!

2009-03-09 @ 18:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0