Hajk

MM måste bara säga att jag älskar hajker a la seniorscout. Vi åkte omkribg i hela stockholm, gick vilse, besökte amnefelts jobb (mohahah) och sov i skogen utanför vällingby och hos amnefelt.

Vi har gjort en massa annat. Typ köra ropet under spottkoppen ( en tant sa "men!.... oj då!), blivit väckta av fågelsång, tappat bort majonäskorken, hittat majonäskorken, gjort klet (mmmm klet), åkt tvärbanan

Måste bara säga hur mycket jag älskar tvärbanan. Jag vill ha en tvärbana. Eller nej det vill jag ju inte, men den är så mysiigt. mm tvärbana. men nej hajken var det...

Ja jag har fastnat med min ryggsäck i spärren, dagens tips; Ha  inte ett brett liggunderlag när du ska åka kommunalt. Man blir utskrattad

Okej jag återkommer när jag orkar vara seriös.

En sista sak, det är bara 14 skoldagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0