Jag blev nyss uppraggad

Okej jag kommer nu att berätta något så helt... sjukt.

Som den scout jag är tog jag mig en promenad i den härliga kvällssolen för någon timma sen.Helt plötslig börjar en kille att ragga på mig.... Han kommmer springande bakifrån, joggar förbi, vänder på huvudet, säger hej, sedan flöt konversationen någonting såhär

 (killen) Hej. Pratade inte vi igår? Visst möttes vi igår?
(jag) Hej. Eh nej.... jag har aldrif sett dig förut
Oj ursäkta, pratade med en tjej igår, hon skulle visst till italien idag
nej det var inte jag
Vad gördu? eller vart är du på väg? Ute och promenerar bara kanske?
Går en sväng bara
ah okej. Jag brukar springa här, bor i hummelmora. Va bor du?
I närheten mitt i bostadsområdet
okej. Hur gammal är du?
Går i nian
Okej, själv går man i gymnasiet, läser natur. Var ska du gå i höst?
Någon sam linje, global kanske
Vilken skola går du på nu? jag gick i viksjö
går i en liten skola i jakobsberg
Jaha. Brukar du festa då?
nej inte precis
Jaha så vad gör du, flummar runt?
Nej jag är scout bla.
Så du dricker inte då`
Eh, nej inte direkt
Kom igen, alla super väl på helgerna?
Inte jag
Tränar du? Nåot speciellt eller? du har bra kropp
eh....  tack. Tog grönt bälte i ju-jutsu igår
Åh grattis *skakar min hand* Vad är det?
En japansk självförsvarssport, men det är även en del kamp som slag och spark och brottning
åh. nej men det syns att du tränar, du har bra ben
....
Har du något nummer man kan nå dig på? vi kanske kan ta en fika någon dag?
bara så du vet, jag har en pojkvän
Jaja, men jag har flickvän asså, ja verkligen. Jag har en flickvän.... Jag menar som kompisar lixom, jag är din kompis visst??
Hm aja. Men jag har ganska fullt upp, du vet sluta nian och så. hinner nog inte
ah okej. du får ha det så bra, måste jogga vidare

Sen sprang han vidare. Kunde hålla mig i ca 2 minuter innan jag började asflabba. Vem fan raggar på en helt random tjej i spåret när man är genomsvettig? Det var så genomsjuk och läskigt att jag typ flippade när han gått. Han bjöd mer eller mindre ut mig på en dejt. Jag ska from nu alltid ha med mig min mobil.

Så jävla sjukt. Så JÄVLA sjukt, XD

God natt alla

Kommentarer
Postat av: A

Tycker egentligen bara att det lat som en full ungdom. Puss pa dig!

2009-06-03 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0