Mandolin och kontroll

I lördags blev hon min, Reidun, min älskade mandolin. Nu tänker alla " va i h*lvete har hon döpt den till?". Svar: Reidun och Reine hade namsdag i lördags och jag har gjort så med både assar och Mats, synd att bryta en tradition. Detta är ett av de bästa köp jag gjort. Men mitt rum... Jag har numera tre instrument, mandolin, fiol och keyboard på min ganska lilla yta.(varav jag kan spela ett bra och två lite sämre/ganska dåligt)  På det lägger ni 151 ankor, sedan allting en vanlig tonårstjej brukar ha i sitt rum. Det blir verkligen stökigt rekord snabbt.

Jag måste gå i släng terapi. Jag är avundsjuk på människor som bara kan typ "nej men nu slänger jag ALLT i mitt rum", jag skulle aldrig kunna göra det- slängterapi here i come. Men vart hittar man en sådan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0